torstaina, syyskuuta 15, 2011

You'll never find your home by running



Tää viikko on ollut ihan kauhee säiden puolesta. Satanu ja tuullut. Ihmiset varmaan vähän kattonut mua, kun oon pyöräillyt satikan kanssa ^^  Tällä viikolla en oo viittinyt (jaksanu) kuvata mun päivän asuja. Ei oo ollut ketään, ketä niitä olis voinut ees ottaa. Enkä sit oo itte jaksanut alkaa ottaa peilin kautta mitään huonoja. Eilen meillä oli Cooperin testi ja olin toisaalta tulokseen tyytyväinen, mut toisaalta taas en. Ainahan on parantamisen varaa :) Ja siksi olin tyytyväinen, koska en mitenkään erityisemmin urheile tai mitään ni se oli hyvä tulos.


Ps. Siivosin viikonloppuna ja tossa on erot ^^ Nyt meen väsäämään mun veljelle synttärikakkua, heeii!!

4 kommenttia:

  1. Kivan näköinen sun huone ):

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kisu kuvia sulla taas :)

    VastaaPoista
  3. hhahaha hiuka nauroin nellii tos ekas kuvas :DD

    - tuulia, en jaks kirjautuuu :D

    VastaaPoista
  4. ninni: kiitti :)

    ano: kiitoos! ^^

    Mii: mitä hauskaa tossa nyt on? :p ja tiesin et oot sää!

    VastaaPoista