sunnuntaina, lokakuuta 09, 2011

Haaste

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
  1. kiittää tunnustuksen antajaa:
  2. antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle:
  3. ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta:
  4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:

kiitos Eleonoora! :)
ja lähetän tän vaan yhdelle, kun oon laiska. muut halukkaat saa tehdä ihan rauhassa :)

1. Nauran tosi paljon. Ja se nauraminen alkaa tosi ihmeellisistä asioista. Esim. salkkarivideoista tai eilen nauroin iha kuollakseni, kun luin yhtä keskutelua ja siellä oli, että mitä ootte puhunu unissanne ja yksi kertoi, että kaveri oli sanonut yöllä, että: ei oo rahaa, mutta firman piikkiin ninnanunnan

2. Tykkään ruuasta, ja voisin puhua siitä vaikka koko päivän. Sen on huomannu ainaski mun sisko, joka ei jaksa kuunnella enää mun ruokasuunnitteluita. 

3. Alotin mun karkkilakon keskiviikkona, ja äiti lupas mulle euron joka päivä jos en syö. No lakko kesti kaks päivää ja se osottaa mun karkkiriippuvuuden. Noo, huomenna sit alotetaan taas.
4. Keksin varmaan meen kissalle joka päivä uuden lempinimen. Ja, kun se on ulkona ja huudan sitä sisälle, kutsun sitä noilla lempinimillä. Ja näitä lempinimiä on esimerkiksi Seppo, Ismo, Tyson, Taffel ja Hullu. Huomatkaa,  kissa on tyttö. Ja uskon myös et naapureilla on tosi hauskaa kuunnellessaan noita kutsuja.

5. Oon syntyny tammikuussa ja oon kerran nähnyt sellaisen hautakiven, jossa oli tarkalleen sama päivä minä se oli kuollu niin mä olin syntynyt. Siis sama vuosikin. Creepy!

6. Eilen olin ihan innoissani, kun taivaalla meni tähdenlentoja. Oisin voinu olla siellä ulkona vaikka pari tuntia, mutta sitten mulle tuli kylmä ja menin sisälle. Sitten luin netistä kaikkea juttuja tähdistä, ja sain tietää et Pohjantähti ei oo se kirkkain tähti vaan aivan jotain muuta.

7. Oon kauhee stressaaja ainakin kouluasioissa. Onneks se on jääny nyt vähän vähemmälle, mut esimerkiksi, kun meillä oli Cooperin testi ni olin tuntia ennen ihan paniikissa, ja kaverit ilmotteli mulle vaan et mun pitäis rauhottuu.

8. Inhoon kalaa. En voi syödä sitä, se hajukin on nii kauhee.

2 kommenttia: