keskiviikkona, lokakuuta 19, 2011

I left my heart in Madeira vol. 2

.

Ensiksi pahoittelut etten oo päivitelly vähään aikaan. Mulla on vaan ollu niin paljo muutakin tekemistä, ku olla koneella. Oon lukenu kokeisii, ollu sisko kans, käyny shoppailees ja sitä rataa. Huomenna ja ylihuomenna olis vielä kokeet ja sit on taas kokeet vähäks aikaa loppu. Tällä viikolla meil alko uus jakso ja sen myötä uus lukkari ja mun mielest se on tähä mennes ollu odotettuu parempi. Luulin et se olis ihan hirvee, mut kyl mä tästä selviän.
Maanantaina olin kaupungilla ja sieltä tarttu mukaan vaan kynsilakka ja eilen tehtii siskon kans tilaus H&M:lle ja sieltä on tulossa yks toppi. Huomenna meen mummulaan ja sit mun täytyy lukee kemian kokeesee, eli musta kuuluu ehkä täällä suunnalla jotain perjantaina. Mut nyt meen kattoo matikan koealuetta, joten heippa! :)

4 kommenttia: