sunnuntaina, lokakuuta 30, 2011

Kuopio vol. 2

.

Tässä olis viimeinen osa Kuopiosta. Tänään mun piti olla kavereitten kanssa, mut koti voitti. Oon vieläkin yökkäreissä ja varmaan oon loppu päivänkin ^^ Oon kattellu telkkaria ja syöny keksejä. Eilen kattelin mun vanhoja postauksia ja siellä oli yks otsikko, jossa luki että seitsemän viikkoa jäljellä ja sit alkais loma. Nyt se loma on sit pikku hiljaa ohitte ja taas sama odotus eli n. 7 viikkoa seuraavaan lomaan eli joululomaan. Ja kuka on keksiny, että kyseinen loma kestää ainoastaan vähän päälle viikon?

7 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii ja muutenki ihana blogi :))

    VastaaPoista
  2. Upee blogi ja oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  3. Onpas kiva blogi ja kivoja kuvia sekä tässä postauksessa että muissa! :)

    http://dreammydino.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Milena, Nea, mmmarke: Kiitti kaikille tosi paljon! :)

    Emma: Kiitti, mut oon tehny ton jo :-)

    VastaaPoista
  5. ihanan isoja kuvia ! ja tykkään bannerista (:

    annirau.blogspot.com

    VastaaPoista