lauantaina, marraskuuta 12, 2011

I don't know why I'm scared

.

Eilinen meni siskon kanssa cittarissa ja sieltä tuli ostettua karkkia vähän liikaakin ja katottiin yks leffa, jonka nimee en tällä hetkellä muista, mut se jäi vähän kesken ni katon sen sit joskus muullon. Illalla olin netissä ja kuuntelin Adelee, jolla on aivan mahtava ääni. Oon aina luullu, että siltä on tullu nyt vasta ihan eka levy mut sen eka levy on tullu jo pari kolme vuotta sitten. Onneks siitä tuli suosittu, koska muuten en ehkä olis koskaan ees kuullu kyseisestä henkilöstä ja nyt mulla on aina sit ne ykköskappaleet takataskussa ja pääsen aina ku haluun kuuntelee noita kappaleita. Thank god! Tänään oon ollu kotona. Tehtiin huomiseksi suklaajuustokakku, kun on isänpäivä. Katottiin myös Unknown leffa, joka oli hyvä, suosittelen. Muuten, mitäs tykkäilette mun uudesta bannerista?

7 kommenttia:

  1. ihana tuo banneri ja muutenki sulla on tosi kiva blogi! hyviä kuvia muuten, onko tuo sun oma kissa? :)

    vivantvivi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. tosi ihania kuvia! (:

    VastaaPoista
  3. Shiro ja Ano: Kiitos molemmille :)

    VastaaPoista