maanantaina, joulukuuta 12, 2011

Kumman kaa sä olisit?


Koulussa oli normaalia, mitä nyt välillä lumipallot lenteli ja päästiin tuntia aikasemmin. Viimesellä tunnilla, kun meillä oli hygieniapassia, niin saatiin joulutorttu ja saatiin tietää pisteet passitestis. Sain 38/40, olin tosi yllättyny! Kotiin päästyäni alotin kattoo Kumman kaa:ta, en muista kuinka monta kertaa oon noiki kattonu ja aina ne on yhtä hauskoja! Äiti tuli töistä ni se toi mulle Hesestä euron juustoja, naminami, ei vois päivä paremmin mennä :D Ainoastaan miinusta tuo huomiseen köksän kokeeseen luku...

3 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla !:) jos viitsit,käy tsekkaa mun blogii,www.karoliinac.blogspot.com :))

    VastaaPoista
  2. YHYY ! sait hampparii ja mä en )':
    söin vaa ranskiksii koton..D:
    kai nauteit niist munki puolest? (;

    VastaaPoista
  3. karo: kiitti!

    linta: ;DD ja kaikkie puolest!

    VastaaPoista