maanantaina, joulukuuta 26, 2011

Presents



Shampoita ja suihkugeelejä. Nää on näitä ihania peruslahjoja joita saa yleensä aina lahjaksi. Noi suihkugeelit on aivan ihanan tuoksusia! Cutrinin shampoo ja hoitoaine. Varmaan tosi hyviä!


Meikkejä. Sain Max Factorin lahjapakkauksen, jossa oli mun lemppari ripsari ja nyt uutena tulokkaana eyeliner. H&M:ltä kynsilakkoja ja käsirasvoja, jee! Ja sitten vielä kolme huulikiiltoa.


DVD:t. Veljeltäni sain kauan etsimäni Spirit villi ja vapaa leffan! Oon ettinyt tota joka paikasta enkä oo löytänyt mistään. Joten veljelle iso kiitos! Toisena leffana uus Bad Teacher, joka oli hyvä!


Lahjakortteja ja rahaa. H&M:lle lahjakortti, joka tulee tarpeeseen. Myös Kauneushoitola Kolibriin sain lahjakortin, kasvohoitoon, ihanaa pääsee taas uudestaan tonne! Sain myös rahaa ja heseen lahjakortin.


Muumimukeja. Sain oikeesti kolme muumimukia lahjaksi, mut pihistin ton yhen isältä. Nyt taitaa muumimukien keräily loppua, koska niitä on nyt kymmenen!


Vaatteet. Mm. feikki jumpsuitti, alusvaatteita, sukkia ja pyjama.


Sekalaista. Tähän kastiin kuuluu meikkipussukkaa, kirjaa, sudokukonetta ja suklaata!

+++++ Suurena plussana sain vielä DVD-soittimen, joka oli varmaan ykkösenä mun toiveena ja nyt sen sain. Suuret kiitokset kaikille ketä mulle lahjoja antoi! Ootte ihania! 

Mun aatto meni vähän pyllylleen, koska olin kuumeessa. Aatonaattona mulla ei ollu yhtään kipeä olo. Aattona heräsin alotettiin perinteen mukaan eli sain avata yhen lahjan (oikeastaan viis siinä tunnin aikana, hehee), söin puuroa ja katoin telkkarista Karvista, Joulupukin Kuumalinjaa, Lumiukkoa ja Simpsoneita. Äiti sano että olisin kipeen näköinen ja menin sitten kuumetta mittaamaan ja kuumehan mulla oli. Kyllä ärsytti. En oo koko syksyn aikana ollut kertaakaan kipeenä ja heti kun on joulu niin kipeenähän se vietettiin. Joulusaunaan en päässyt eikä ruokakaan maittanut niin paljoa, joten telkkarin ääressä se joulu vietettiin ja lahjojen! Toivottavasti muut vietti kivan joulun!!

9 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla ja ihania lahjoja sait!! :)

    http://vilmaellarosaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia ja ihania lahjoja sait :)

    http://pauliina-meandmyworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. hei mä sain vähän samanlaisia lahjoja :-)! ja ahh Spirit <3 rakkaus !
    tosi kiva blogi sulla :-)

    http://like-legos.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. hyviä kuvia! ja kivoja lahjoja myös :-)

    VastaaPoista
  5. Ihania lahjoja sait + kiva blogi sulla! :)

    http://annika-followyourdreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. ihania lahjoja, sun blogi vaikuttaa muutenkin tosi kivalta ! :)

    VastaaPoista
  7. Sun kuvia on aina kiva katsella kun ne on nii isoja! :--) ja muumimukit♥

    VastaaPoista
  8. Oi paljon kiitoksia kaikille! :)

    VastaaPoista