torstaina, helmikuuta 09, 2012

Madeira, Matkustus


Elikkäs eka osa Madeira postauksista. Lähdettiin kolmen maissa kohti Helsinki-Vantaata, mulla noin kahden tunnin yöunet takana ja autossa tai lentokoneessa ei tullut nukuttua lainkaan. Lentokentällä aika meni suht nopeesti, koska jonot oli pitkiä lähtöselvityksessä ja turvatarkastuksessa, joten aikaa ei paljon jäänyt Tax Freessä tai muissa kaupoissa kiertelyyn. Meen lento meni hyvin ja oon niin kiitollinen ettei turbulenssii ollut lainkaan. Laskussa mun korvat meni totaalisen lukkoon, varmaan johtuen mun sillosesta nuhasta ja tuntu ku korviin oltais löyty puukkoja ja paine tuntu kaulassa asti. Ja korvat meni heti lukkoon, kun ilmotettiin et aletaan laskeutumaan. En ymmärrä miten muilla ihmisillä ei tunnu korvat menevän koskaan lukkoon ku ei näytä jauhavan ees purkkaa? Laukut tuli nopeesti ja matka jatku.

4 kommenttia:

  1. aah meen itte taas Madeiralle kesällä ja en malta oottaa kun nään näitä kuvia :3

    VastaaPoista
  2. Mihin hotelliin meet? Eeks säkin oot kans ollu monta kertaa Madeiralla? :)

    VastaaPoista
  3. oon ollut 7kertaa!:) meil on osake miramarissa, (se oranssinen hotelli siinä aika lähellä keskustaa) Tykkään hirmusti siitä hotellista, se on niin kodikas ja just hyvällä paikkaa :)

    VastaaPoista
  4. tiiän ton hotellin, ku on tultu mentyy ohitte :)

    VastaaPoista