torstaina, huhtikuuta 12, 2012

EVERYBODY DANCE NOW


Moii kaikki! Mulla on nyt jotenkin hyvä fiilis! Koulussa oli rentopäivä, katottiin saksantunneilla Harry Potteria ja mussutettiin karkkia. Ruokanakin oli vielä pizzaa?! Enää yks koulupäivä ja sit tetti, joka alkaa siis ensiviikolla.  Ootan sitä ihan innolla ja toivottavasti siellä olis mukavaa ^^

Tänään aion viettää rennon loppupäivänkin, sillä aattelin lukea ton uusimman Trendin, joka on jäänyt osittain lukematta. Täytys vielä siivota toi huonekin, mut musta tuntuu et se taitaa jäädä. Mut ekaks taidankin kattoo eilisen Iholla-sarjan jakson Katsomosta. Oikeesti tiiättekö parempaa ohjelmaa, kuin se? Sillä mä en tiedä. Sen puolituntisen aikana tekee mieli itkeä, nauraa ja pohtia tätä maailman menoa.

Huomenna olis tiedossa Amarilloon menoa. Mun ystävän Ainon synttäreiden vuoks! Nähäillään!   

5 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi, kirjotat mielenkiintosesti ja tää ulkoasu on ihana. Jään kyl ehottomasti seuraa tätä ! :)

    ♥ http://one-life-enna.blogspot.com/ käythän kurkkaamassa mun blogia, ja mikäli tykkäilet, liitythän lukijaksi? :-)

    VastaaPoista
  2. Hieno toi banneri ja täällä on muuteski tosi ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. tosi kiva blogi ja sul ihana tyyli! :) liityn lukijaks!:)

    http://hannaslipofthetongue.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Mulla olis tunnustus sulle mun blogissa :)
    http://kahdeksankirjainta.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  5. Enna: voi kiitos! :)

    Milla: kiitos paljon!

    Hanna: kiitti!

    Eveliina: kiitti tosi paljon! täytyy itekki tehä toi :)

    VastaaPoista