keskiviikkona, huhtikuuta 18, 2012

MY WEEK


Moiks. Tää viikko on mennyt siinä et oon menny tettiin ja tullu kotiin. Sain maanantaina tollasen kyltin ja We Care Icon-työpaidan, jee! Eli siinä olis myös mun päivän asu tältä viikolta ^^ Tetissä oon päässy siivoilee ja järjestelee, mutta myös kassalle! Oon tykänny olla tuolla tosi paljon ja voisin mennä vaiks toiseks viikoksikin. Mutta tästä tuli nyt vähän kökköpostaus, mut halusin kuitenkin tehdä jonkinmoisen postauksen nyt tästä tetistä ja mun kuulumisista.

Ja kiitos Eveliinalle ja Sadulle Liebster-palkinnosta! Itse laiskana ihmisenä en jaksa alkaa väsäämään sitä ^^

3 kommenttia:

  1. http://life-nothing-more.blogspot.com/

    ihana blogi ja oot tosi nätti (: ♥

    VastaaPoista
  2. haha, mäkin oon ollu emotion shopissa tetissä :D

    VastaaPoista
  3. Jonna Laura: kiitos hirmuisesti! ♥

    Katariina: haha ;D oliko hauskaa?

    VastaaPoista