perjantaina, toukokuuta 25, 2012

SUMMER NIGHT!!!




Vitsit oon onnellinen! Oon viettäny aikaani hyvien ystävien seurassa ja äskön kävin kuvaamassa ulkona auringonlaskua ja sateenkaarta. Ei vitsit kun tuli hyvä olo, niin kesäfiilis nyt tällä hetkellä kun vaan voi olla. Tällä hetkellä ulkona valosaa ja lämmintä, mitä nyt sadekuuro iski. Mutta silti! Mun blogin nimi käy nyt tällä hetkellä niin toteen. Kuvat ei kyllä yhtään liity postaukseen, mut ihan sama! Viettäkää hyvä kesä, koska mulla se alkoi nyt, vaikka loma alkaaki vasta ensi viikon lauantaina.

4 kommenttia:

  1. woah kivoja kuvia! :)) tosi ihana tunnelma!
    käythän myös tsekkaa mun blogin? :))
    www.boundyme.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Suvi: voi kiitti:)

    Henna: kiitti Henna :)

    julianna: voi kiitos, ja vois käydä :)

    VastaaPoista