maanantaina, kesäkuuta 04, 2012

MÄ JA MU UUDET PÖKÄT

 Lindex

Tänään voi virallisesti loman alkaneen, mut ei siltä näytä. Ulkona on satanu koko päivän ja joskus ukkonenki kuulunut. Mun piti lähtee kotoota mut sit suunnitelmat meniki mönkään. Mun tekis mieli käydä kirjastossa ja haluaisinki lukee kaikkia kirjoja. Siispä te lukijat voisitte kertoa jotain lempparikirjojanne mulle. Sen jälkeen täytyy toivoo et kyseiset kirjat löytyis kirjastosta, joka on aika epätodennäköistä, koska a) joku on lainannu sen just tai b) sitä ei ole. Mutta joo, nyt kirjoja tänne vaan!

7 kommenttia:

  1. jane austenin ylpeys ja ennakkoluulo on ainakin ihanan romanttinen ja klassikko! :) sitten sophie kinsellan romaanit on myös hyvää hömppäluettavaa kesällä!

    VastaaPoista
  2. sori en tiiä mitään kirjoja, koska en lue niitä mut, toi toka vika kuva on oikeesti niin ihana! niinku noin muutki !! OOT KAUNIS<3

    VastaaPoista
  3. Aino: Täytyy katsoa tota jane austenia, koska noi kinsellan kirjat on jo tuttuja ja ollu ainakin hyviä :)

    Sonja: kiitti ihanaa<33

    VastaaPoista
  4. Sun hiukset sopii tollai! Kaunistukseni<3

    VastaaPoista
  5. Deborah Spungen - Nancy, Jenny Downham - Ennen kuin kuolen, Jodi Picoult - Sisareni puolesta, Nikki Sixx & Ian Gittins - Heroiinipäiväkirja & Elbie Lötter - Vaiennettu Anna on mun lemppareita, varsinkin eka! Suosittelen, jos yhtään kiinnostaa samat aiheet kun mua (vaikka tietty vasta lukemalla selviää) :-) Ulvilan kirjastossa on kyllä harvinaisen paska valikoima.

    Ja nyt kun kerran kommentoin ni voinki samalla sanoa, että sulla on harvinaisen kiva blogi & tyyli!

    VastaaPoista
  6. Paulo Coelho on must! Ainaki alkemistista tykkäilin paljon. Lauren Conradin kirjat on taas päinvastaisesti kivaa hömppää :) ja kannattaa tutustua klassikoihin, voit yllättyä!

    VastaaPoista
  7. Linta: kiitos lindaseni<3

    VERGION: kiitos ihanasta kommentista! :) Täytyy tehä lista noista kirjoista ja käydä siellä parhaimmassa kirjastossa, jos noista jotain löytyy. Oon jo lukenut ton - Ennen kuin kuolen ja se oli ainakin hyvä ja koskettava :)

    Ano: Kiitos, etsinkin jo Lauren Conradin kirjoja, mut kaikki oli jo jollain lainattavissa eli täytyypi varmaan laittaa varaukseen :)

    VastaaPoista