torstaina, lokakuuta 11, 2012

OCTOBER 11TH


Enpä ole pitkään aikaan lisäillyt mitään muita kuvia, kuin asu tai ostos. Valokuvaus on vähän jäänyt. Syy siihen on se, että en kerkeä. Tai no oikea syy varmaan etten jaksa. Musta on tullut ihan hirmu laiska tässä parin kuukauden aikana. Tuntuu siltä, että koulun jälkeen istahdan sohvalle ja siinä pysyn loppu päivän. Välissä huitaisen läksyt ja syön jotakin. 
   Tiistaina tulin kipeäksi ja eilisen olin kotona. Tänään mun piti lähteä kohti Kuopiota ja siskoa, mutta en sinnekkään sitten päässyt. Olis vähän katkaissut tätä arkea jne. Onneksi kohta syysloma ja mulla ei ole mitään suunnitelmia. Toisaalta ihan hyvä, toisaalta en haluaisi viettää lomaa vain kotona. 
   Kuukauden päästä alkaa Tetti. Mulla ei ole vielä paikkaa mihin mennä. Enkä oikein tiedä mistä menisin sitä hakemaankaan. Kai mä jonkun kivan paikan  kuitenkin saan ^^

2 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän ihania kuvia! http://withasilverlining.blogspot.fi/2012/10/vivi-challenge-accepted.html täältä löytyis sinulle pieni haaste :)

    VastaaPoista
  2. With A Silver Lining: Vau! Kiitos tosi paljon :)

    VastaaPoista