perjantaina, elokuuta 02, 2013

MINTTUA JA PINKKIÄ


kaikki H&M, hups...

Päivittelempäs eilisen päivän asua. Tuli moikattua illalla kavereita. Pitkästä aikaa taas näin kavereita, okei tällä viikolla en oo nähnyt :D Tuntuu, et olis mennyt paljon kauemmin, kun oon viettänyt koko viikon töissä. Kävin mä keskiviikkona katsastamassa Suurin Puhallus - leffan siskon kanssa. Se oli ihan katsomisen arvoinen! Ehkä odotukset oli liian korkeella, kun oon lukenut esimerkiks muista blogeista paljon hehkutusta siitä. Mut nyt on onneksi perjantai ja viikonloppu eli vapaata! Hyvät viikonloput sinnekin!

7 kommenttia:

  1. Vaikken ihan heti itse osaisi yhdistää pinkkiä ja mintunvihreää, näyttää ne sun päällä tosi hyvältä! Ja hm on ihan kiva kauppa, mullakin kevyesti puolet vaatekaapista sieltä ;---)

    www.elsanneli.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli aika kiireessä valkattua noi päälle, mut kuten sanoit kivalta näytti! :) Ja sama täällä H&M:n kanssa. Mun mielestä hintalaatusuhde on tosi hyvä verrattuna esim. Gina Tricotin vaatteisiin :)

      Poista
  2. Ihana bleiseri!! :) Ja joo mulla vähän sama tuon leffan kans ku kaikki hehkuttaa nii odotukset tosi korkeella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep olihan leffa silti tosi erilainen verrattuna johonkin muuhun vastaavan tyyliseen :) Että kyllä mäkin suosittelen :)

      Poista
  3. Ihana väriyhdistelmä :) ja oot tosi kaunis!

    http://hugeworld-i.blogspot.fi/

    VastaaPoista