sunnuntaina, marraskuuta 03, 2013

VIININPUNAISTA KOSMETIIKKAA


Pieni aika takaperin ilmoittelinkin jo, kuinka näin syksyn tullen rakastan kaikkea viininpunaista ja kahmin sitä jokaisessa asiassa. Viime syksynä ostettu viininpunainen huulipuna on ostettu H&M:stä ja oon ollut siihen tyytyväinen. Oon muutenkin hurahtanut huulipuniin ja tekee mieli kokeilla kaikkia mahollisia värejä. Ne saa kasvot näyttämään pienellä vaivalla tosi erilaiselle ja huulipunan laitto on mulle sellainen loppusilaus laittautumisessa.

Toisena viininpunaisena kosmetiikkatuotteena mulla on kyseisen värinen kynsilakka. Mulla löytyy tota väriä Mavalan että H&M:n versioina ja syksyllä tää onkin mun luotto/lempparilakka. Syksyllä joskus harvoin saatan poiketa käyttämään jotain muuta väriä, mutta yleensä tää multa kynsistä löytyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti