lauantaina, helmikuuta 01, 2014

FAVOURITE


Tänään esittelyssä mun suosikkituotteita plus lempparikorut tällä hetkellä. 

 Vichy Aqualia Thermal Day Spa, jota käytän kosteusvoiteena tai geelinä mitä tuo tuote enemmän onkin. Oon puolen vuoden sisällä tutustunut Vichyn tuotteisiin ja ihastunut niihin aivan totaalisesti. Mun kohdalle tuote on ainakin sopinut täydelisesti sillä se on parantanut mun ihon kuntoa vaikka kuinka paljon.
Maybelline Fit Me peitevoide on ollut käytössä Fit Me sarjan tultua kauppoihin ja on tähän mennessä ollut parhain peitevoide, jota olen kokeillut. Mun ongelma etsiessä hyvää sävyä on ollut oranssisuus, sillä tuntuu että mm. kaikki BB- ja CC-voiteet on olleet mulle ihan oranssisia niin onneksi tämä ei ole.
Maxfactor False Lash Effect ripsari on vaan paras. En varmaan ikinä tuu löytämään parempaa ripsaria sillä tää pidentää ja tuuheuttaa ripsiä eikä varise päivän mittaan.
Dermosil Nude huulipuna on mun suosikki tällä hetkellä, koska kyseinen sävy sopii jokaiseen hetkeen. Tää on tosi voidemaista ja käytänkin sitä aika paljon arkisin.
Zaran White tuoksu on tuliainen porukoilta ja tuoksuu mm. freesialle, magnolialle, jasmiinille ja meripihkalle. 
Schwarzkopfin Gliss hiusöljy on auttanut talvella mun super sähköisiin hiuksiin. Joka muu talvi olen kärsinyt siitä enkä ole löytänyt mitään tuotetta mikä auttaisi, mutta tämä öljy on auttanut. 
Alpakka käsikorut on mun suosikki korut nyt tällä hetkellä ja niitä löytyy nyt multa jo kolme kappaletta.



2 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään vichyn tuotteista. Sopii mun välillä miin oikukkaalle iholleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu! Oon kans tosi onnellinen et oon löytänyt noinkin hyvän merkin, joka sopii just mulle! :)

      Poista